♥نفس نمیکشم...خدایا منو با خودت ببر♥

هی.. احساسی، تنهایی،تیکه دار،دخترونه، خلاصه همه چی میزارم به غیر از طنز.♥

♥نفس نمیکشم...خدایا منو با خودت ببر♥

هی.. احساسی، تنهایی،تیکه دار،دخترونه، خلاصه همه چی میزارم به غیر از طنز.♥

هی.. احساسی، تنهایی،تیکه دار،دخترونه، خلاصه همه چی میزارم به غیر از طنز.♥

آخرین مطالب

تو میگی بای تا قیــــــ♥ـــامت

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۳۹ ب.ظ

تو میگی بای تا قیـــــــــامت ...من میگم برو زیبا بسلــــــآمت ...

تو میگی خــــــــــــدا به همرات ...من میگم چه تلخــــــــه حرفات..

تو میگی همش هـــــــــوس بود ...من میگم نفـــــــــــس بود...

تو میگی خستــــــــم ...من میگم وابستــــــم..

تو میگی بســـــــــه ...من میگم سخـــــــــــــــته ...

تو میگی خستــــــــــــم ...من میگم وابستــــــــــم...

تو میگـــی ..من میگــــم ..

 

 
 

۹۴/۰۱/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
گمنام77

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی